Friday, April 22, 2011


Vaknade till underbart väder idag. Igår köpte jag lite blommor, en liten korg med lite vårblommor att ha på köksbordet och en fin rosbukett med rosor i blandade färger och lite lila brudslöja som jag har på mitt bord i hörnan i vardagsrummet. Bytte också gardiner i köket, har ju bott här i hela åtta månader. Nej, man behöver inte byta gardiner efter åtta månader, men jag hittade denna på nätet, en hiss-gardin i vitt med några broderade rosor på och den var så himla fin. Blev ljusare i köket också och så kan man ju se mina blommor på balkongen lättare med.
Jag ska ge mej av till Brösarp efter lunch, blir bara en halvdags jobb. Barnen, eller i alla fall S, åker till sin pappa idag. Sen ser det ut som att vi har tre hela dagar tillsammans, har inte blivit tillfrågad om mer jobb i helgen.

No comments: