Friday, April 08, 2011


Har köpt mej en lila resväska. Den ska jag förhoppningsvis lätt kunna identifiera när den kommer på bandet, när man står där och väntar fattar man ju inte varför alla har svarta väskor?? S har ju en rosa så den är också lätt att identifiera. Men anledningen till att jag köpte en väska nu var att jag inte har någon bra mellanstorlek, åker ju till Stockholm nästa helg och när man inte behöver ha med sej lakan och handdukar känns min andra resväska för stor. Det var ju nödvändigt innan att släpa med sej det när jag bodde i lägenheten där uppe.
Sen har jag varit hos min favoritmassör och fått skön massage, tycker så bra om honom, förutom att han är duktig på att massera är han så empatisk och trevlig. Så nu känns allt bara toppen.

2 comments:

Renée said...

Min väska är röd och min flickas är zebra-randig, bägge lätta att se alltså! Fattar inte heller varför allas är svarta men så mycket bättre för mig, nu hittar jag ju min lätt som en plätt!

ime said...

haha... vad häftigt med en zebra-randig väska!!
Vad roligt du verkade ha på symässan. Kul med en hobby, jag stickade mycket som ung men nu har jag glömt hur man gör.
Kram