Monday, April 25, 2011


Igår gjorde vi en utfärd, E följde med, vi åkte till Kjugekull lite utanför Kristianstad. Hade gjort matsäck som vi åt på en bänk i solen. Där var jättevackert med massor av vitsippor, men det känns lite konstigt med sådan värme och bara april månad, allt har ju inte slagit ut ändå är det sommarvärme. Vi promenerade upp till en utsiktspunkt och kunde se långt, sjöar som utsikt. Tyvärr kände jag mej väldigt mysko, har fått ont i örat som att jag kanske har en inflammation i hörselgången, värk i kroppen, vi körde hem och det hela utvecklades till ett migränanfall, IGEN. Vågar inte räkna ut hur många såna jag haft nu de senaste veckorna, vad beror detta på? Jag tog nässpray och tabletter och sen somnade jag, medicinen hjälper tack och lov, jag kan sova bort det hela. Sov hela eftermiddagen och natten och idag känns det som hela gårdagen bara försvann i ett enda töcken.

No comments: