Thursday, April 21, 2011


Idag ska jag åka halva Skåne och Blekinge runt känns det som. Ska först iväg och handla lite. Sen ska jag träffa en person i Åhus som behöver personlig assistent. Hon ringde mej för att jag sökt ett annat personligt assistent-jobb för någon vecka sen. Jag väntar svar från ett annat jobb och sa det till henne, men det svaret dröjer, jag skulle fått svar innan påsk, så jag ringde henne igår och sa som det var. Hon ville att vi skulle träffas, så jag ska som sagt åka till henne idag. Efter det åker jag till Sölvesborg för att hämta min klocka som varit på lagning, äter något där, kanske ihop med E, sen till Bromölla för att hämta S och M, hämta upp J på vägen till Hällevik, där jag släpper honom hos en kompis i Mjällby, på vägen från Hällevik ska jag dock hämta upp honom igen, puuuuuh... hoppas det blir rätt nu så jag inte åker hem utan att hämta honom eller glömmer flickorna i Bromölla eller nåt.
Imorgon blir det jobb i Brösarp. Det är ju konstrunda där nere, men någon har tydligen tid att gå på spa ändå.

No comments: