Sunday, April 17, 2011


Vilken upplevelse det var att gå på Dramaten, otroligt vacker teater och så Krister Henriksson på scen i en och en halv timme, helt ensam med lite rekvisita, ljud och ljus och ändå lyckades han trollbinda publiken totalt. Jag är så glad att jag lyckades få tag i biljett och få vara med om det här.
Innan dess var jag på Kungshallen och åt. Köpte sen en jeansklänning av märket Lexington. Har kommit på att alla mina kläder ser likadana ut, mycket jeansklänningar, jeanskjolar och vita blusar. Inte ofta jag viker av från det.
Idag blir det lite promenerande innan jag tar mej ut till flygplatsen.

2 comments:

Renée said...

Hihi... Jag använder nästan bara gympakläder... Trist men jag kan inte ha något som sitter åt... KRAMIS

ime said...

Huvudsaken är ju att det känns bekvämt, var du intresserad av mode innan du blev sjuk?
Kram