Saturday, April 23, 2011


Hemkommen från veterinären, 2000 kronor fattigare... men jag klagar inte, mina katter är värda alla pengar i världen. Zelda har ju haft lite problem med knutor, det är inte lätt att sköta pälsarna på dom, igår blev det lite panik för henne, hon sprang omkring orolig och attackerade sina knutor och var jättebesvärad, så jag bestämde mej för att ringa djursjukhuset idag och fråga om dom kunde hjälpa till att ta bort trots att det var påskafton och allt... min vanliga veterinär hade jag ju fått vänta med efter påsk och jag kände att det inte gick. Så jag fick tid i förmiddags för henne, körde till Hässleholm och hem igen eftersom dom inte visste hur lång tid det skulle ta, dom tog ju akuta ärenden före. Gick en sväng på stan sen med S och G, vi fikade också. Sen ringde dom från djursjukhuset så vi körde dit och hämtade hem Zelda, fri från knutor men lite vinglig och inte helt kurant, dom får ju en lugnande spruta. Nu åkte S och handlade mat, snällt av henne, jag tog en huvudvärkstablett och ska vila lite, känner typiskt nog av lite av migrän. Ikväll blir det god mat och förhoppningsvis lite familjespel.

No comments: