Monday, April 30, 2012

Det är så otroligt vackert i naturen nu, man får inte glömma bort att njuta, blomningen går snabbt över, men idag har jag vaknat till knallblå himmel och sol. Ska köra iväg och jobba dock, på hemvägen får jag säkert se lite eldar. Imorgon måste jag dessvärre ha tvättstugan, redan från kl 8 på morgonen, sen finns det massor jag borde göra här hemma, men man får inte glömma att försöka njuta av denna tiden, kanske åka nånstans. Just nu hade det känts bra med miljöombyte, kanske en tripp iväg en helg.

2 comments:

Renée said...

Jag skulle nog behöva en tripp någonstans känner jag. Dock skulle jag behöva vinna lite pengar innan... Vad gött det skulle vara! Typ någon vecka på ett spa... Jag längtar!!!

ime said...

Ja, jag kände också det idag, har jobbat ovanligt mycket på spa hela månaden att nu behöver jag faktiskt få lite omvårdnad själv! Får också hoppas på vinst!
Kram