Tuesday, April 03, 2012


Skulle köpa mej ett par byxor, var på Lindex igår som hastigast, jag vill ha ett par chinos, ljus, som är ganska tajta och raka i modellen, fanns prisvärda på Lindex, men dom satt ju inte bra. Letade vidare, hittade ett par på Sisters, inte den färgen som på bilden utan ljusare, min storlek var slut, provade i en annan färg och personalen skulle ringa runt och försöka få hem dom, men hon hade nog ingen framgång, hon skulle ringa tillbaka till mej och det har hon inte gjort. Så synd, tycker det är svårt att hitta byxor som sitter snyggt. Ska snart ge mej av och få sommardäcken pålagda. Idag är det soligt men kallt.

2 comments:

Renée said...

Jag har jättesvårt att hitta byxor... Just nu använder jag mest mysbraller, sitter det för hårt så blir jag tokig! Hoppas du hittar dina superbyxor!

ime said...

Jo jag har faktiskt hittat byxorna! I Lund, så min dotter ska få köpa dom till mej!
Kram