Thursday, April 26, 2012

Har precis gjort ett test på datorn för en ev anställning. Brukar vara lite kluven inför såna tester, känns ibland som företagen som sysslar med sånt bestämmer sig för att det bara finns ett antal typer av människor, att man kan dela in folk hejvilt, jag tror inte riktigt på det utan vi är självklart alla olika och har massor av olika egenskaper i oss bland annat på grund av vad vi gått igenom i livet med mera. Skickade ett mail också till chefen jag hade på IKEA om jag kunde använda honom som referens, bäst att kolla och jag fick svaret att det gick bra så det känns ju roligt, jag har ju sedan tidigare en referens från min tid på tidningen. Nu får vi se hur det går. Vad händer idag då? Tror jag ska besöka biblioteket, läser som bara den just nu, bestämma mig för vad jag ska äta idag och så försöka hinna städa. Ska ner till Malmö imorgon igen, är bjuden till G på mat på kvällen och sen jobbar jag fred-lörd-söndag på spa:et.

No comments: