Sunday, April 08, 2012


Min påsk so far: Jobbade skärtorsdag, jobbade långfredagen, hade migrän påskafton. Jomen, nu har jag kommit in i en sån period tyvärr. Kände av det så smått innan men efter att vi handlat mat och bara velat komma därifrån (varför ska man få avstämning i kassan just när man bara vill därifrån?) så blev det migränmedicin och sängen. Sa hejdå till S i ett töcken och har sovit till påskdagsmorgon. Nu mår jag bättre. Men ser allt jag skulle gjort igår, men inget särskilt viktigt, går ju lika bra att städa och baka idag.

2 comments:

Renée said...

Migrän är då inget skoj.. Min mor hade det två ggr i månaden i tre dagar då hon spydde som en kalv... Då fick man inte ta hem kompisar. På den tiden fanns inga bra mediciner men jag hoppas att du har det! KRAM

ime said...

Jo jag har fått tag i en medicin som hjälper, tar inte bort anfallet men gör det lindrigare
kram