Tuesday, April 03, 2012


Hittade mina byxor på Sisters i Lund, blev så glad, det är inte ofta jag hittar byxor som sitter hyfsat, så nu är dom undanlagda och pengar överförda till S som lovat köpa dom till mej!
Var på Volvo och där säger dom att två av mina däck inte är sommardäck utan året-runt-däck och det är inte tillåtet att köra med såna ihop med sommardäck. Det var ju trevligt. Försäljaren som jag köpte bilen av påstod att det var fyra nya sommardäck. Varför blir jag inte förvånad? Har nu ringt bilfirman som ska återkomma till mej.

2 comments:

Renée said...

Trist när man blir lurad, man tror ju faktiskt att folk är ärliga...

ime said...

Ja, jag sa särskilt till försäljaren att jag måste lita på den som säljer bil till mej eftersom jag är ensam och inte har någon som kan följa med och kolla, men det hjälpte tydligen inte.