Thursday, April 12, 2012


Jag vet att jag inte ska klaga - men det har varit en särdeles tråkig dag idag. Har faktiskt inte gjort nånting förutom varit på en liten morgonpromenad och köpt frukostfrallor och så varit i tvättstugan ett antal gånger. Jag blir så uttråkad av såna här dagar. På något vis blir jag bara latare också av en sån här dag, jag kunde ju mycket väl gått en promenad mellan tvättstugebesöken men jag tar mig inte för det. Pratade förstås i telefon med L, hon tycker det är så tråkigt och jobbigt på jobbet, jag har ju nästan glömt hur det kan kännas men har hört henne beskriva det så i flera år. Men förhoppningsvis ska vi få till en date i maj, hon pratade om att vi kunde träffas hemma hos henne, hade varit kul.

2 comments:

messan said...

Vissa dagar är det lite si och så med....men det bästa är att en annan dag blir bättre så mycket bättre.
Kramar

ime said...

Ja, du har rätt och jag har ju inget att klaga på, tänker jag ofta när jag läser hur andras dagar med sjukdomar och allt kan innebära.
Kram