Friday, April 27, 2012

Hemkommen efter veckans tredje Malmö-besök, idag var trevligast, Malmö visade sig från sin bästa sida, soligt ljummet väder och mycket folkvimmel, trevligt. Började med en latte på Espresso House i väntan på träffen, efteråt, ordar inte så mycket om återkopplingen av personundersökningen, så åt jag på Norman deli, dit brukar jag och S gå och äta när vi är i Malmö. Det blev en god asiatisk rätt med kyckling, grönsaker, ris och cashewnötter. Passade på att köpa en ny bh, Triump hade 25% rabatt och bh:n jag valde kostade 500 kronor så det behövdes ju en rabatt, 500 kronor för en bh!!! Jag hittade ingen prislapp, hade kanske inte provat den om jag gjort det, men den satt ju perfekt och det är inte ofta man hittar såna bh:ar så det fick bli den. Sen tog jag tåget hem.

No comments: