Tuesday, May 29, 2012


Har ju berättat tidigare att jag inte tycker om att gå på intervjuer. Jag tycker det är svårt att på kort tid visa vem jag är. Tycker mest jag svamlar. Har ändå en viss vana nu men känner mig ändå inte nöjd. Kan känna att det ifrågasätts VARFÖR jag bytte bana mitt i livet, själv ser jag det som en styrka, att VÅGA och plugga och pendla intensivt ett år, att genomföra något man drömt om. Jag kan även känna att det ifrågasätts att jag ska fortsätta jobba på spa och ändå ha ett jobb till. Men är inte det MITT val? Ibland frågar de om framtiden, VEM kan svara på hur framtiden gestaltar sig? Tror inte de som ställer frågan själva kan svara på det.

2 comments:

Renée said...

Håller med dig, det har de inget med att göra! Du gör väl som du vill! Skönt att du tog steget, många vågar inte tyvärr...

ime said...

Tack, jag är också glad för det, men lite trött på att förklara för de som inte liksom ser meningen med det...