Tuesday, May 29, 2012


Hu, riktigt kallt idag! Är så konstigt när det växlar så från ena dagen till den andra. Har varit på en rekryteringsträff på arbetsförmedlingen, ett företag har kallat dit och man fick anmäla sig och sen skriva upp sig på en intervju, är uppdelat på flera dagar så det är nog flera hundra sökande till två tjänster. Jag fick inte tid för intervju förrän i eftermiddag, men jag bor ju nära så jag kan sticka hem emellan, har ju tvättstugan också i eftermiddag, så jag hoppas hinna med det också.
Svala är inte återställd i sina ögon, pratade med veterinären igår, vi bestämde att vi skulle avvakta en-två veckor, det finns inga bakterier men hon är fortfarande kladdig och det är gulfärgat det man får tvätta bort. Jag har köpt några droppar receptfritt som jag kan fortsätta använda, annars får de gå vidare och kolla tårvätska och ta prover. Vill ju inte att mina katter ska vara sjuka, hon är så himla fin och go min lilla Svala.

No comments: