Monday, May 07, 2012

Vet inte om det funkar att ladda upp en film här, annars får ni njuta av den suddiga och snedvända bilden. Var på Espresso House i Lund, mitt favoritfik, väl där upptäcker jag efter att jag satt mej att Johan Wester, en av Hiphip-killarna sitter jämte mej. Det är tredje gången jag träffar på någon av dom på det fiket och J och S som bor i Lund har aldrig sett dom! Idag tog jag mod till mig och frågade snällt om jag fick ta ett foto av honom, det fick jag gärna göra och han tyckte killen som var med honom kunde ta det och att jag skulle vara med på fotot, så han la armen om mig och så smilade vi upp oss.... men min knäppa kamera valde att filma istället, men här är resultatet, min 2 sekundersfilm ihop med Johan Westher.... Det gick inte att föra över en film upptäckte jag, så det fick bli ett foto på Johan istället.

No comments: