Monday, May 28, 2012


Härlig dag idag, jag och S åkte ner till Lund, hon lämnade lite väskor i sin lägenhet och vi tog tåget till Malmö. Jag var på en intervju, har ingen aning om hur det gick, de har träffat fler än mig så det är kanske ingen idé att hoppas för mycket. Soligt och härligt väder, vi gick rätt mycket på stan, åt på Normans Deli, jag tog en mjukglass och satt på ett härligt ställe i solen och åt medan S köpte en doppresent till nya kusinen på hennes pappas sida. Tog tåget tillbaka till Lund, efter att jag lämnat av S åkte jag till J som sa att han hade en stor morsdags-present till mig, så jag skulle passa på om jag hade bilen. Vad i all världen kunde det vara? Jo, se bilden... han tycker nog jag äter för lite choklad, hua... gäller att gömma detta så jag inte går och nallar lite varje dag....

2 comments:

Renée said...

En gång var vi på Liseberg och då vann jag TVÅ sådana... Fattar hur det såg ut när vi gick till hotellet...

ime said...

Åh herregud!!!