Thursday, May 24, 2012


Tog hem auktionen av den här fina väskan, en Ceannis-väska fast i ett annat mönster än bilden. Var en internet-auktion anordnad av vår tidning här i stan, jag fick den till halva priset. Har kollat på dom väskorna ett tag och dom är verkligen fina.
Idag bär det av till Lister, till min frisör. Tar säkert en fika efteråt inne i Sölvesborg och ska försöka komma ihåg att åka om Valje och köpa lite lax. I eftermiddag ska vi även på återbesök till veterinären.
Igår på bostadsrättsföreningens möte kom två trevliga pojkar och presenterade en idé, vi har ju två stora terasser överst i husen, i mitt hus är det morgonsol men i det andra dag- och kvällssol. Det beslutades att vi ska lägga ett golv i trä och så ska det köpas in möbler, både matbord, stolar och lounge-möbler. Det kommer att bli superfint!! Vad häftigt att sitta på taket och det kommer säkert att bli bra även i mitt hus för när det är så här varmt så gör det inget om det är lite skugga.

2 comments:

Renée said...

Vad häftigt med en terass där alla kan sitta och njuta! Skitfin väska, jag älskar väskor...

ime said...

Tack, visst är väskan snygg!!