Friday, August 16, 2013

Blev tillfrågad om att jobba igår, jag åt frukost när telefonen ringde, men tog mig snabbt in i duschen och gav mig av. Nu har sommarkortet gått ut, måste köpa ett Skåne-kort till imorgon när jag ska jobba igen, har räknat på det, det blir dyrare även om jag inte ska jobba så många gånger till att köpa biljett även om jag utnyttjar JOJO-kortet med 20% rabatt. Det betyder att jag ju kan åka ner nån dag om jag känner för det och gå på Emporia t ex som jag inte varit på än. Sen kan ju J låna det om han behöver. Han kommer nämligen hem på onsdag nästa vecka, tänk att han varit i Japan i nästan ett år, jag fattar inte var det året tagit vägen, känns som några månader på sin höjd. Det ska bli fantastiskt roligt att han kommer hem, sen åker han igen till våren för att jobba där.
Idag ska jag fixa lite hemma. Behöver en ledig dag. Känner mig trött.

No comments: