Thursday, August 01, 2013

Mitt jobbliv är verkligen allt - eller inget. När jag jobbar blir det ofta väldigt mycket, som denna veckan flera pass från öppning till stängning och med min restid innebär det att jag går hemifrån 8 på morgonen och är hemma 22 på kvällen, alltså rejäla dagar. Det blir att lägga sig när jag kommer hem för att orka gå upp nästa morgon. Eller - så jobbar jag ingenting. Jag söker fortfarande efter den där balansen som jag inte haft på flera år. Det verkar svårt att hitta. Vet fortfarande ingenting om hösten, tänker att jag måste kontakta andra ställen om att jag är tillgänglig om jag inte får fortsätta i Lund. Där händer mycket i Lund och jag förstår att stress, press och ovisshet nog är orsak till en del människors beteende, men det är ändå inte försvarbart att uppträda som en del gör. Igår var dock en bra dag. Men jag liksom balanserar på en lina som är väldigt lätt att trilla ner från. Önskar att jag hade mer i mitt liv så jag inte behövde vara så oroad och så koncentrerad på dessa tankar.

1 comment:

REMY.CREDIT said...

r jullån för dig och din familj att njuta av denna semester jullån är tillgängligt nu kan du ansöka vilket belopp du vill vi har ett lån för dig
behöver du ett lån? Skicka ett mejl till
Hej hur mår du idag ?? Behöver du ett brådskande lån nu de närmaste 6 – 12 timmarna nu utan stress eller dröjsmål REMY. CREDIT är här för att lösa alla dina problem idag. Vi utfärdar lån med 2% ränta, med en snabb tjänst erbjuder vi alla typer av lån, skicka ett mejl nu för dina brådskande lån
Skicka oss ett e-postmeddelande, vi har ett lån till dig via e-post nu {remy.credit111@gmail.com}
vi har ett lån till dig ..