Tuesday, July 30, 2013

Fin kanin.
Skrev en status på fb igår om att jag tror någon person sagt en gång: "Ju mer jag lär känna människor desto mer uppskattar jag min hund". Ja, jag försöker jobba på att inte bry mig om elaka människor men jag är förundrad över hur man kan bete sig. Det är väl sådant man aldrig kan få svar på, men ju äldre jag blir desto mer förundrad blir jag. Jag kan helt enkelt inte förstå människors elakheter, både såna man jobbar ihop med och såna man haft närmare relation med. Vet inte om jag någonsin kommer att förstå utan man får helt enkelt lära sig leva med hur människor kan bete sig och skjuta det ifrån sig.
Idag vaknade jag av regnsmatter mot rutan, lite skönt faktiskt. Det behövs regn. Jag ska ge mig av till Hörvik för att göra mig fin i håret, skönt att träffa P och prata lite, sen tar jag en fika med E har jag planerat.

No comments: