Wednesday, July 03, 2013

Onsdag

I förmiddags ringde veterinären och sa att dom helst vill behålla Svala i alla fall ett dygn till, hon var svullen igen under tungan och hade feber. Det känns inte alls bra. Proverna på odlingen av bakterierna kommer svar på imorgon, så då ska dom se om det behöver bytas antibiotika. Samtidigt äter hon när dom matar henne och är inte lika skygg längre, dom får klappa henne. Jag saknar henne så. Hoppas det har vänt imorgon så jag får hämta hem henne och hoppas vi kan få rätt på det här, det kan tydligen vara besvärligt med spottcystor som dom sa idag.
Har jobbat idag med, är rätt trött ikväll, det har varit långa dagar, har varit hemma sent flera kvällar, känns som mitt hem förfaller och jag har inte handlat på länge. Imorgon ska jag inte jobba.

No comments: