Sunday, July 14, 2013

J berättar om en festival som startar nu i Kyoto där han befinner sig, det ska vara en fantastisk upplevelse att få uppleva den. Han har också fått reda på att en kompis från Sölvesborg också befinner sig i Japan, dom ska träffas på festivalen. Dom har gått i samma klass hemma och nu är dom båda i Japan, den här killen ska gå ett civilingenjörsprogram med inriktning mot Japan, världen är bra liten när dom gått i samma klass hemma och nu plötsligt ska träffas i Japan, mycket märkligt. Jag hade ju dessutom bra kontakt med hans mamma när jag bodde i Sölvesborg. Vi får väl se när jag kan åka till Japan, J är inne på att bjuda dit mig när han börjat sitt jobb där, skulle vara en fantastisk upplevelse. Men först ska jag njuta av hans sällskap när han kommer hem till Sverige i slutet på nästa månad. Tänk, jag kan få krama honom på riktigt snart!!
Nu ska jag strax ner i tvättstugan, vi hade lite planer på picnic på stranden ikväll jag och S men vädret är inte så varmt idag, det blåser och är molnigt. Vi hinner kanske i veckan istället, jag har inget schema denna veckan, inte omöjligt att jag blir inringd annars ska jag njuta av att vara lite ledig.

No comments: