Wednesday, July 17, 2013

Idag är det bättre väder, sol och blå himmel. Har druckit kaffe och ätit frallor på min balkong.
Funderar över varför det finns så många knäppa typer i min omgivning, människor som bär sig konstigt åt, förutom det här senaste med hyresgästen i J:s lägenhet, fick ett brev igår från Hyresnämnden där jag uppmanas komma in med yttrande eftersom han beskyller mig för oskälig hyra, så tänker jag på x-mannen som bär sig så konstigt åt, som orkar bråka om hundralappar 12 år efter vi skilt oss? Som vägrar hjälpa sin son med hänvisning att det är MIG han hjälper?? Sen har vi min "trevlige" bror som lagt beslag på allt som fanns i vårt föräldrahem och som bråkar om pengar så mycket han kan. VARFÖR?? Vad är det för mening med alla dessa tvister? Jag brukar tänka att jag ska lära mig något om allt jag går igenom, men VAD är det jag ska lära mig av detta?

No comments: