Friday, July 05, 2013

Sorgens dag

Idag fick min lilla Svala somna in, det gick inte längre. Veterinärerna har gjort vad dom kunnat men det finns som sagt en gräns för vad man kan utsätta ett djur för. Svullnaden blev bara värre. Hon har varit min fina gosiga katt som blivit lika lycklig varje morgon jag vaknat, senast i söndags låg hon på min mage och spann. Det gick så snabbt, det är drygt en månad sen hon blev sjuk första gången, sen blev hon bättre. Men tyvärr återkom det. Jag kommer att sakna henne jättemycket, min lilla klumpiga busiga katt.

2 comments:

Åsa said...

Nämen...nu blev jag gråtig här...fina lilla kissemiss. Det är så fint att du har gjort allt för henne..bär med dig det i ditt hjärta för där hon är nu, finns inga svullnader och hon tjoar och tjimmar med andra kissemissar och är inte ensam på något sätt..
Stor kram till dig och till Svala

ime said...

Tack vad vackert skrivet Åsa, du är så snäll.
Kram