Friday, July 26, 2013

Min egen lyxdag idag. Tänker på sista helgen i juli förra året, den tillbringade jag och S i Stockholm, en underbar helg med jättebra boende jämte Tessinparken, underbart väder, måltider på bl a Östermalms saluhall och Sturehof och så ett besök på Rosendahls trädgårdar. Men idag har jag som sagt haft lite lyxtid i min egen stad, fikade på Duvanders och var sen på Miss K på 70% rea. En jättefin butik med fantastiska kläder men inte riktigt i min prisklass, men med 70% rea kan man verkligen göra fynd. Det blev en svart tunika med vita pärlor fastsydda på hela, kan bli jättesnyggt i höst/vinter med svart kjol och höga klackar t ex, man vet ju aldrig vad man blir bjuden på? Sen en fin kofta, riktigt klassisk modell i fina jordfärger. Såna fynd. Köpte sen med mig mat hem från italienaren och så lite kvalitetschoklad till ikväll. Nu rusar jag upp och ner till tvättstugan och ska lägga mig lite på balkongen också. Ska även hinna med att städa lite, jobbar ju hela helgen.

No comments: