Thursday, August 29, 2013

Känner GLÄDJE!! När jag kom hem igår, vid ca 22 på kvällen, hade jag fått ett mail av min nya chef, hon vill förlänga min tid till årets slut. Inget vik, utan visstidsanställning. Blev så glad och det var verkligen i sista minuten eftersom min anställning går ut nästa vecka. Hon tycker jag har ställt upp bra och säger att hon hade så kort tid på sig att bestämma sig men vill ge mig en chans att växa. Herregud... jag kunde knappt somna igår så glad jag blev. Och på något konstigt sätt har alla jag jobbat med plötsligt blivit så trevliga, jag förstår fortfarande inte. Dom pratar och frågar och jag förstår inte varför dom inte var så här från början. Ja, ska inte fundera så mycket, är glad för hur det känns nu. Har samtidigt fått lära mig om hur det fungerar i denna världen men har hela tiden bara försökt vara mig själv och göra ett så bra jobb som möjligt. Men nu känns allt mycket lättare inför hösten.
Lund är så härligt nu, massor av studenter och folk i stan, känns riktigt internationell, speciellt på kvällarna när det myllrar av folk.

No comments: