Friday, February 03, 2017

Fredag

Har tänt levande ljus, bl a mitt favoritdoftljus från Voluspa och ska koppla av ikväll och bara njuta av min kommande lediga helg. Blev en väldigt kort vecka det här men så har jag ju varit sjuk också några dagar. Idag fick jag jobba med T, min favorit. Lite roligt, hon sa när hon kom att hon blev så glad när hon fick se att vi skulle jobba ihop, roligt när man trivs tillsammans. Nu ska jag inte jobba i butiken förrän nästa fredag. Ska köra ut den arabiskspråkiga tidningen på måndag och sen vara ledig tisdag och onsdag, sen blir det prenumerationsförsäljning på torsdag.
Imorgon ska jag upp på stan några ärenden, handla lite mat och sen bara vara ledig.

2 comments:

znogge said...

Vilket vackert ljus och jag har hört att de doftar så gott. Kanske dags att unna sig ett... Hoppas du får en avkopplande och fin helg.

Kram

ime said...

Ja jag tycker absolut du ska unna dig ett voluspa-ljus. Dom varar länge dessutom.
Hoppas du också får en fin helg!