Friday, February 24, 2017

Fredag

När jag vaknade i morse hade det kommit snö igen. Så som det ser ut på bilden blir det ju aldrig i Skåne, bilden är från Hemavan. Men den lilla snön har försvunnit det mesta tack och lov, det har varit plusgrader. Har sålt lite prenumerationer och kom hem vid tre-tiden. Så nu har den sköna fredagskänslan infunnit sig trots att jag ska jobba tre timmar imorgon. Men det kan vara kul att jobba dom timmarna, oftast är det bra försäljning. Ska jobba med T och S. Nästa vecka ska jag jobba fem dagar i sträck, händer ju aldrig, men det är för att T har semester.
E har varit på Kanarieöarna hela veckan, hon kommer nog hem på söndag.

2 comments:

znogge said...

Här försvann snön lika snabbt som den kom vilket passade mig perfekt!

Hotellet jag bodde på heter Tegnérlunden och ligger vid Tegnérlunden. Mycket centralt men ändå ett lugnt läge. Dessutom helt ok i pris med Stockholmsmått mätt.

Kram och trevlig kväll!

ime said...

Det är ju ett bra läge! Längtar lite efter en storstadshelg snart igen!
Kram och trevlig kväll till dig också!