Tuesday, March 07, 2017

Tisdag

Igår körde jag ut den arabiskspråkiga tidningen, fick ett sms i söndagskväll från B att hon fortfarande var sjuk så jag fick jobba sen på eftermiddagen i butiken. Jag började lite tidigare med att köra ut tidningarna så jag var på jobbet sen kl 13 och hann äta lunch, man behöver äta rättså rejält eftersom jag inte är hemma sen förrän halv åtta på kvällen. T jobbade till 15 så sen var jag ensam, men det var en väldigt lugn dag. Det har blivit så kallt, det behöver bli lite sol och vårvärme så kunderna blir köpsugna. När jag gick hem på kvällen var det iskalla vindar, hu. Men nu ska jag få vara ledig två dagar, B är tillbaka. Det ska bli skönt med lite ledighet, på torsdag ska jag sälja prenumerationer.

2 comments:

znogge said...

Du har jobbat mycket så njut nu av dina två lediga dagar. Här var det bara +1 grad i morse så våren pausar helt klart.

Kram och ha en bra dag!

ime said...

Ja men igår tittade solen fram lite och då känns det som våren är på g.
Detsamma till dig!