Thursday, December 05, 2019

Torsdag

Det är skönt att ha en ledig dag i veckan som jag har idag, även om det innebär jobb i helgen. Fast det är sista helgen före jul. 11 arbetsdagar kvar till min julledighet. Har lite ärenden att uträtta idag, ska bl a få iväg en liten julklapp till Japan.
Jobbet på kundtjänst har fortfarande inte kommit ut. Personen som ska sluta har bara några veckor kvar. Jag börjar fundera på om det finns någon lösning på det som inte är officiell. Även om dom som jobbar där inte tror det. Tycker bara allt är så konstigt. Vågar likom inte hoppas för mycket. Det är inte så att världen går under om jag inte får tjänsten, jag har ju fast på bokningen. Man vet ju inget om framtiden heller.

4 comments:

znogge said...

Hoppas att tjänsten kommer ut. Med tanke på att personen slutar snart så borde det vara dags. Bara att vänta och hoppas på det bästa. Skönt med en ledig dag för dig. Nu känner man att ledigheten börjar närma sig.

Kram

ime said...

Ja jag antar att du också räknar ner till ledighet i jul. Då får man ladda batterierna.
Kram

ibod11 - Ingrid said...

Jag hoppas och håller tummarna för att det inte är något konstigt med tjänsten på kundtjänst utan att de bara är sena i hanteringen. Jag tror att det vore en väldig skillnad för dig att jobba där och den julklappen vore väl en av de allra bästa :D
Kram

ime said...

Ja det hade varit väldigt skönt, framför allt att enbart få jobba dagtid. Men jag vågar inte hoppas för mycket.
Kram