Friday, April 29, 2022

Ledig fredag

 



Idag har jag en riktigt må bra-dag, jag har tagit ledigt och började dagen med en nack- och ryggmassage. Väldigt skönt och avslappnande. Gjorde lite ont men mest behagligt.  Jämte massören finns en fin blomsterhandel som hade 15% rabatt på allt så jag köpte en ljusrosa ranunkel i kruka. Hem och äta lite lunch för att sen gå till frisören.  Lite ljusare och klippt blev jag. Väldigt avslappnande det också. Efter jag var klar gick jag och hämtade ett par skor jag klickat hem. Tänk att man snart kan gå barbent och ha sköna skor på sig. Vi har en härlig tid framför oss.

4 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Vilken härlig dag med bara sköna och trevliga aktiviteter :D En dag som säkert gjorde dig gott och det förtjänar du.
Ja, tänk att det snart är sommar. Det kan man inte tro här idag men snön som kommer i byar smälter bort direkt och det är ju alltid något. Men om en månad är säkert värmen här :D
Kram

ime said...

Ja denna dagen gjorde mig gott. Och morgondagen fortsätter med roligheter!
Ja det är maj månad i övermorgon och naturen blir bara vackrare för var dag.
Kram

Znogge said...

Vilken bra, njutbara och härlig dag det blev för din del. Skorna är supersnygga och helt i min smak. Nu är sommaren inte långt borta för i morgon går vi in i den tredje vårmånaden. Det ser jag fram emot och det får gärna bli lite varmare.

Önskar dig en fin Valborgsmässoafton!

Kram

ime said...

Tack, jag tyckte också skorna var snygga, kan tycka det är lite svårt att hitta några som både är sköna och snygga.
Ja det får gärna komma lite mer värme.
Kram och detsamma till dig!