Saturday, April 02, 2022

Lördag



 Idag har jag hunnit med ett besök på köpcentrat utanför stan. Jag var där hyfsat tidigt så det var inte så mycket folk. Jag skulle lämna tillbaka en klänning jag klickat hem från HM. Den var fin men alldeles för lång. Jag köpte Ester&Erik-ljus på Önska, dom kostade 39 kr/st mot typ 59 i andra butiker, väldig prisskillnad. Sen hittade jag något mer att lägga i Dantes påskägg. Avslutade med  en god macka på Maltes mackor innan jag tog bussen hem. Jag försöker hålla lördagen till avkoppling, inte städa och sånt. Måste få ha en dag på helgen då man kopplar av.

4 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Det låter som en bra dag med sånt du gillar och som är avkoppling för dig :D
Mackan ser väldigt god ut och ett fint fynd gjorde du när du hittade ljusen till ett bra pris.
Kram

ime said...

Ja det är sant, det är avkoppling för mig att strosa runt lite och fika ☺
Kram

znogge said...

Helt rätt tänkt där. Visst ska helgen bjuda på ledighet och avkoppling för det behöver vi.
Hoppas söndagen blir vilsam och bra den med!

Kram

ime said...

Ja söndagar är mer städ- och tvättdag för mig. Men försöker även komma ut lite i solen.
Kram