Sunday, October 30, 2011


Det här blir en slappe-helg, det känns, sov riktigt länge idag. Och det hade varit ännu längre om man inte vridit tillbaka klockan. Vi åkte vid fyra igår till Å. Roligt att träffas, som vanligt, och VILKEN MAT! Det blir svårt att matcha, var vi alla överens om. Började med kantarellsoppa, sen blev det älgstek, kalvdans till efterrätt, vilket jag aldrig ätit förut. Sen en fantastisk äpplekaka till efterrätt. Hon är verkligen en mästare i att laga mat. Mycket snack om jobb såklart. Det blev inte så sent hem eftersom vi hade en bit att åka. Jag drack vin för första gången på länge, än har det inte dykt upp nån migrän så jag kanske klarar mej. Idag blir det till att städa och tvätta. Men vad seg jag känner mej.

2 comments:

Renée said...

Vilken mat... Önskar att jag kunde laga sådan mat men jag har inte orken att hålla på. Har dock börjat baka lite och det får man vara glad för. Ta och slappa idag så¨du mår bättre sen, du behöver nog en slappar-dag! KRAM

ime said...

Tack, tror också jag behöver en slappar-dag. Jag önskar att jag också hade tiden att baka, det är ju roligt och kul att ha i frysen om man får oväntat besök!
Kram till dej