Sunday, October 09, 2011



Ja, vad gör jag på en ledig dag? Jo, åker till IKEA... men denna gången till Malmö. Problemet var att jag beställt en kyl/frys till J:s lägenhet, han hade ett skåp där och vi räknade på att det skulle funka med en integrerad kyl och frys, men dessvärre gick det inte att hänga upp de två dörrar vi köpte till, så dom och handtagen fick jag lämna tillbaka och då ligger ju Malmö närmast. S följde med, jag köpte en pläd som jag lagt i min soffa och så en amaryllis... ca två månader för tidigt, men dom är ju så vackra. J han tentapluggade men jag och S passade på att äta på IKEA och sen åkte vi tillbaka till J, han fick låna bilen för att storhandla och sen körde jag S till hennes lägenhet och begav mej hemåt.

2 comments:

Renée said...

Pläden ser mysig ut, ett måste denna regniga och blåsiga höst!

ime said...

Ja den är himla go, 199:- om man är Family-medlem!
Kram