Saturday, October 29, 2011


Skönt att kunna sova ut och inte hasta upp jättetidigt och åka och jobba en lördag. OM jag nu börjar jobba i Malmö är det en fördel att där inte är vare sej kvälls- eller helgjobb. MEN det blir till att gå upp supertidigt varje dag, får i så fall åka halv sju härifrån med tåget. Är lite förvånad över att jag inte fick svar igår om när jag kan få gå från IKEA, hur svårt kan det vara att svara på det? Har lovat återkomma till jobbet i Malmö på måndag.
Idag har jag en del grejor att fixa på förmiddagen. Lämna böcker på biblioteket, hämta gardiner från IKEA på posten, skicka tillbaka paket till H&M, jag som prisar internethandel får kanske börja tänka om, det är FJÄRDE paketet på rad jag skickar tillbaka där kläderna inte passar. Har försökt hitta en ny vinterkappa men ingen sitter bra på mej, antingen går den inte att knäppa eller så sitter den som en hösäck.
Ikväll ska jag åka till Älmhult igen, ja jag vet, jag åker dit utan att jag ska jobba dock, även om jag önskar att det var till någon annan stad. Men vi ska träffas, gamla "tjej"gänget hemma hos Å, I ska köra så jag ska gå och ställa mej utanför Willys hemma redan vid fyra, det är tidigt, kommer inte att hinna göra så mycket här hemma, men har en ledig söndag också då jag ska städa och tvätta, och faktiskt, då får vi en hel timme extra om jag nu kommer ihåg att ställa tillbaka klockan.

No comments: