Thursday, October 27, 2011



Idag har jag blivit ett år äldre. Har firat min dag med att... åka tåg. Hade fridag idag, åkte ner till Malmö först. Det är så härligt med en större stad, mycket folk, fina affärer med mera. Känner direkt när jag går av tåget att jag gillar det. Fikade på espresso house, köpte mej en klänning på mq, har tittat på den innan, men nu slog jag till. Sen tog jag tåget till Lund, träffade lilla S, köpte med mej goa bakelser med hem till henne, lite senare kom J, S lagade en supergod fisksoppa med torsk, lax, kräftstjärtar, saffran och hemmagjord aioli till, mums vad gott! Jag fick en termoskopp man kan ha kaffe med sej i och ett presentkort på Åhléns. Var där sen innan jag tog tåget hem, var lite sugen på bodylotion från Narciso Rodrigues, men dom hade inte den i Lund, så jag tar det när jag åker till Malmö en annan gång. En jättehärlig dag, men lite trött i benen, har gått väldigt mycket hela dagen.

No comments: