Thursday, October 20, 2011


Hade lite tur på hemfärden ikväll, tåget var rejält försenat från Älmhult, hade inget hopp om att hinna med anslutningståget till Kristianstad, men det var faktiskt några minuter försenat och jag sprang på... och hann med, skönt. Har varit en lång och dryg dag. Vi har fått lite mer besked nu på hur många som kan räkna med att få vara kvar, och som jag tolkar det är det nog rätt kört för mej, mellan 13-18 personer kan få avsluta sin visstidsanställning och jag tillhör ju dom sist anställda, men det är i alla fall skönt att veta mera konkret.
Har fått ett brev från skatteverket, IGEN.... dom har väldiga problem med att räkna ut min skatt för husförsäljningen, har fått TRE olika besked och snabbt ska jag höra av mej om jag godkänner det, hur ska jag kunna räkna ut det dom inte verkar kunna??

No comments: