Friday, October 14, 2011


Så här ser inte gräsmattorna ut idag, som på bilden, inte där jag bor i alla fall, det är, vad jag vet, första frostnatten. Känns lite konstigt, är ett tecken på att det går mot vinter, hu.
Ska ta bilen idag till IKEA, tycker inte om det egentligen, alldeles för dyr bensin, men jag har två pajer med mej, det blev en björnbärs- och en jordgubbssmulpaj. Sen vill jag inte riskera att inte vara hemma förrän efter kl 22 ikväll eftersom jag måste handla lite. Nu har jag en jobbhelg framför mej som heter duga, jobb länge varje dag ända till onsdag nästa vecka då jag är ledig.

2 comments:

Renée said...

Första frostnatten här oxå, iallafall den första jag ser. Nu blir det väl snart snö.... Brrr... Vill inte ha vinter än men vad gör man? Bara att köpa varma kläder... KRAM på dig!

ime said...

Nej jag vill inte heller ha vinter, den varar alldeles för länge!
Kram