Thursday, October 06, 2011


Underbart med en ledig dag. Ute är det lite grått, men det gör inget, skönt att vara ledig ändå! Ska göra något ärende på stan, tror jag köper mat från italienaren idag, städa lägenheten och fixa lite med tvätt.
Har extremt kelna katter nu, igår var Tilda i badrummet och tvättade (!) mina ben, hon är en mästare på att tvätta, kan göra lite ont med hennes sträva tunga, när jag duschade satt hon kvar och väntade på badrumsmattan och gav upp ett högt piiiiip när jag drog ifrån duschdraperiet när jag var klar, ungefär: "Åh där är du ju!!!!" tror jag hon menade.
Ännu har jag inte blivit tillfrågad om jobb i helgen, kan jag kanske se fram emot TVÅ hela dagar ledigt?

2 comments:

Renée said...

Skönt om du kunde få vara ledig lite. Ibland får man faktiskt tacka nej... Se till att göra något mysigt istället, skäm bort dig med god mat och hemma-spa! Kanske en myskväll med bästa vännerna? Kram på dig!

ime said...

Tack för tipset!
Kram