Wednesday, March 14, 2012


Det är så härligt att komma till Hörvik och havet, kul att prata med P idag. Sen körde jag till Sölvesborg och tog en fika på favoritkaféet Ritz. Det blev en surdegsmacka, chokladboll och latte ute i solen, dom hade lyckats få plats med några bord och stolar, det var så underbart att sätta näsan mot solen och känna att man lever. Körde till italienaren och köpte mat när jag kom hem till Kristianstad. Gick inom butiken jag hade hoppats att få jobba i och pratade med A. Hon verkade lika frågande som jag och uppmanade mej att ringa E igen. Men nu gör jag inte mer, nu har jag ringt och varit och pratat och visat mitt intresse. Nånstans kan jag känna att det är inget bra tecken att det är så här struligt.

2 comments:

Renée said...

Ett foto som väcker minnen av sommaren! KRAM!

ime said...

Ja, snart har vi den här!
Kram