Tuesday, March 20, 2012


Jätteroligt att träffa I igår, min kusin, S var med och träffade henne för första gången, vi tog en fika på Hansacompagniet, hon hade med sig foton på dels sina föräldrar och dels några riktigt gamla foton där man tydligt kunde se drag som förts vidare i släkten.
På kvällen var det dags att hämta J, det blev rätt sent för tåget var försenat från Kastrup, gick inte hela vägen till Lund, han fick byta en gång och så stod det stilla minst en kvart. Som han själv uttryckte det, det gick hur bra som helst att ta sig hem från Tokyo via Frankfurt, men från Kastrup till Lund var det enbart problem. Det var i alla fall jätteroligt att få se honom igen och höra allt fantastiskt han varit med om, vi följde med upp en stund i hans lägenhet trots att det var väldigt sent, vi tittade på foton och så fick vi lite japanskt godis jag och S, som smakade... ja, märkligt!!?
Idag har jag jobbat i Höör, både jag och S vaknade med halsont och jag har känt mej risig idag, men känner mej lite bättre ikväll.

No comments: