Saturday, March 17, 2012


Har en ledig helg framför mej!! Det var ett tag sen och det är jätteskönt att kunna gå upp på lördagmorgonen utan att stressa iväg. Ikväll ska jag på fest till I i Åhus. Ska bli trevligt att träffa lite "gamla" kollegor. Ska ha på mej en fin vårklänning, så sällan jag gör mej fin nuförtiden.
Det är verkligen annorlunda att jobba på en salong mot ett spa, det är helt andra kunder. Igår hade jag en söt liten dam, hon var nog över 80 år men hon var noga med att gå på ansiktsbehandling, hon ville inte göra något som gjorde ont, hon tyckte inte om att jag klämde och ville inte plocka ögonbryn, men färgade bryn och fransar. Sen hade hon en buss att passa så hon skulle kunna komma hem, jag tyckte hon var så gullig. Hoppas jag också blir sån när jag blir gammal.

No comments: