Tuesday, March 13, 2012


Trevlig men nervös dag igår. Det är väldig skillnad att jobba på spa mot en liten hudvårdssalong. Men jag tror det gick bra, flera kunder bokade tid igen och då bör dom ju ha varit lite nöjda i alla fall. På kvällen ringde E från mitt tredje jobb jag ska ha i sommar, men som jag befarade verkar hon inte lika intresserad längre. På grund av mitt jobb i Höör. Problemet är att när vi pratade sist kunde hon inte säga hur mycket jag skulle få jobba och då är det väldigt svårt att tacka nej till ett jobb på 50%. Det är ett dilemma det här, för jag vill väldigt gärna jobba där i sommar. Nu kunde det tydligen bli tal om lite mera jobb där, men det har jag ju inte känt till. Jag vet inte hur jag ska göra och tankarna bara snurrar i huvudet.

2 comments:

Renée said...

Vad taskiga de är, det kunde de väl ha sagt direkt! Ja inte är det lätt när man dras hit och dit!

ime said...

Ja, håller med. Funderar mycket fram och tillbaka. Blir lite trött ibland på arbetsgivare som inte fattar att man behöver försörja sej också.