Thursday, March 08, 2012


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej..... det har snöat i natt, blev bara helt paff när jag kom upp i morse och det var alldeles vitt ute, människor ute såg ut att gå sakta sakta och ha luvorna uppfällda. När det är vårväder trippar alla på så glatt men nu bara maaaasar man sej fram. Usch usch.
Ska åka till Höör, C hade fått återbud nu på förmiddagen så vi ska passa på att gå igenom lite kassarutiner och så ska hon göra en ansiktsbehandling på mej, viktigt att jag också får känna hur produkterna känns. Igår när jag skulle lägga mej fick jag sms från spachefen i Ronneby, dom hade tydligen haft telefonproblem under dagen och jag trodde inte jag skulle bli tillfrågad om helgen eftersom jag inget hört, men nu ska jag plötsligt jobba fredag-lördag-söndag. Passar nog på att stanna över på hotellet mellan lördag och söndag, ska kolla imorgon hur bokningarna ser ut. Ja jag behöver allt jag kan få jobba, behöver tjäna lite så jag kan betala den dyra bensinen t ex. Nu är bensinen över 15 kr litern och det är bara inte klokt.

No comments: