Wednesday, March 07, 2012


Det blev minsann en hallongrotta också idag.
Tänker lite på denna tiden förra året, då var allt så nytt med min nya bostad, att bo i Kristianstad. Jag hade också en del besvär med migränen, tack och lov har jag inte haft det på länge nu. Funderar lite på hur mitt liv förhoppningsvis kommer att se ut inom det närmaste, jag är väldigt nära min dröm nu. Att få jobba som hudterapeut mer och kunna kombinera det med ett jobb till, kan bara hoppas att det kommer att fungera med sommarjobbet i en butik. Att jag ska få ihop veckorna och att alla blir nöjda. Jobbet i Ronneby är bra men lite långt iväg så det kommer aldrig att bli något annat än ett extrajobb, men roligt att ha ändå. Spajobb är annorlunda mot att jobba i en salong och jag tror jag gillar båda delarna. Sen har jag lite svårt att verkligen TRO på mej själv och att det här ska gå vägen. Lägger liksom hela tiden in ett OM.... att OM det ska fungera, OM jag ska trivas och dom med mej. Vet inte vad det beror på. Kanske blev man präglad på skolan när jag gick min hudterapeututbildning, det var ju inget ställe där man precis kände sig duktig och fick självförtroende. Tvärtom.

No comments: