Thursday, March 08, 2012


Såna där fina stövlar hade man behövt idag, det har ju blivit slask av all snö. Det gick bra att köra. Har fått känna på underbar ansiktsbehandling och det var så skönt. Nu har jag hunnit handla, köpa mat hos italienaren och varit på biblioteket.
Fick ett mail från polismyndigheten om ett bedrägeri på Tradera. Det var på hösten 2009 som jag blev lurad på en auktion, nästan 500 kronor betalade jag för en parfym som aldrig dök upp. Vi var ett antal lurade människor som tog kontakt med varandra och alla polisanmälde. Tyvärr fick jag tillbaka brev från polismyndigheten att dom lagt ner ärendet trots att jag kunde lämna kontonr och adress till säljaren. Nu har dom tagit upp det hela igen eftersom det rör sig om något ännu större bedrägeri och jag har ju kvar all mailkonversation och kan alltså lämna kontonumret till säljaren och kan säkert få fram via min bank att jag fört över pengar. Så, man ska inte ge upp.... nånstans hinner rättvisan ikapp.

No comments: