Wednesday, March 28, 2012


Försöker lära mej något av allt som händer. En regel är glasklar: Omge dej med människor som tycker om dej och som du trivs med. Idag har jag boostat självförtroendet lite, var hos italienaren som alltid glatt ropar Ciao bella!! Det behövs inte mycket mer för att bli glad, köpte jättegod mat och kunde inte låta bli en av deras fantastiska efterrätter, mitt nya liv skulle börja med dagliga promenader men eftersom jag inget åt på hela dagen igår så unnar jag mej en efterrätt, världsbäst är jag på bortförklaringar. Dom ringde från Ronneby om jobb på lördag, mitt älskade spa!!! DÄR trivs jag.
Är darrig i kroppen, det är en pärs att ha ett dygnslångt migränanfall, och så är det såklart biverkningar på medicinen.

2 comments:

Renée said...

Bra att du har kommit på livets "gåta"! Det är banne mig inte lätt att leva... Jag hoppas att du kan sålla bort all negativ energi och bara omge dig med bra människor! KRAM

ime said...

Tack för dina snälla ord! Du är en av de bra människor som förgyller mitt liv med ett litet inlägg då och då!
Kram