Tuesday, March 06, 2012


Trevlig dag i Höör igår, känns som att jag kommer att trivas. Var ju där för att känna på produkterna, lära mej lite hur saker fungerar där, hade ägarinnans svägerska som kund och jag gjorde en lyxansiktsbehandling på henne och en make-up. Hoppas hon blev nöjd, förstår att det liksom var ett test för mej. Sedan åkte jag till J, var en stund hos honom, hämtade S och så körde jag dom till affären båda två, lämnade av J för att sen sova över hos S. Jag är så glad att jag har så fina barn och att dom så gärna vill att jag kommer. I förmiddags körde jag J till tåget, han tycker inte jag ska förmana honom fler gånger att han ska vara rädd om sej, för det har alla gjort så många gånger. Så jag önskade bara att han skulle få det riktigt riktigt trevligt och tänka på att det faktiskt är en semester också, att han förutom alla fantastiska upplevelser han ska få vara med om faktiskt ska få koppla av och äta gott och förhoppningsvis umgås med trevliga människor. Han har gjort ett fint häfte som han mailat där han berättar vad han varje dag ska göra. Jag gick sen en sväng i Lund, denna härliga stad i blå himmel och sol, men lite kyliga vindar, tog en fika på Espresso house innan jag körde hem till min lägenhet och mina katter.

No comments: