Friday, September 25, 2015

Fredag

Idag känner jag mig så glad och lycklig, trots hostande och snorande. Men det är ju en bagatell att vara lite förkyld. Men jag är glad att solen skiner och att det ska vara fint väder i helgen, jag är glad att jag unnar mig dom här tre lediga dagarna. Och tänk, jag ska jobba nästa vecka med sen åker jag till JAPAN!!!! Hur häftigt ska inte det bli!! Glädjer mig så att få träffa J och att han ska få visa sina guldkorn i denna vackra häftiga stad. Tror jag har mitt livs resa framför mig.
Igår jobbade jag ju tyvärr sista dagen med gulliga L. Jag tycker så mycket om henne, hon är en väldigt omtänksam bra person och hon är så lätt att skratta med och jag har ändå respekt och förtroende för henne på allra bästa sätt som chef. Jag hade köpt en ljusstake till henne med några blommor fastsatta på Viola design. Jag brydde mig inte om att fråga om dom andra ville lägga ihop, när förra chefen slutade så gjorde jag det, jag har en förmåga att ta på mig och ordna men tycker inte om situationen när man inte får betalt från dom andra. Jag avskyr att behöva påminna och tänkte att denna gången gör jag inte det. Det kan ju lika bra vara någon annan som tar tag i det men det har inte blivit gjort. Nu hoppas jag att det blir en bra nästa chef också, vår tredje. Egentligen tror jag inte att jag har problem att samarbeta med någon, jag brukar gå bra ihop med dom flesta, och dom har ju lyckats hitta bra människor hittills så får hoppas på att det blir så i fortsättningen med.

No comments: